Aprovació inicial de la modificació puntual Nº 1 del POUM per tal de regularitzar la situació del dipòsit d’aigua potable municipal

27/10/2020

E D I C T E

El Ple de l’ Ajuntament dels Guiamets en sessió ordinària del passat dia 8 d’octubre de 2020, va aprovar inicialment la modificació puntual Nº 1 del POUM per tal de regularitzar la situació del dipòsit d’aigua potable municipal en els termes següents:

Primer.- APROVAR INICIALMENT l’expedient de modificació puntual núm. 1 del POUM, per tal de regularitzar la situació del dipòsit d’aigua potable municipal.

Segon.- D’acord amb  els articles 73.1 i 74 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, S’ACORDA la  SUSPENSIÓ de l’atorgament de llicències d’obres en relació a la zona afectada dels voltants del dipòsit d’aigua municipal, segons plànol adjunt. La durada de la suspensió és d’un any.

Tercer.- SOL·LICITAR de manera simultània, de conformitat  amb l’article 85.5 del TRLU informe als organismes afectats per raó de llurs competències sectorials conferint-los audiència pel termini d’un mes.

Quart.- OBRIR TRÀMIT d’informació pública pel termini de trenta dies mitjançant edictes a inserir en el Butlletí Oficial de la Província, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, a un diari de premsa periòdica de més divulgació al municipi, al tauler d’anuncis municipal, a la seu electrònica i a la pàgina web municipal.

Es pot consultar la documentació completa relativa a aquest acord a la pàgina web de l’Ajuntament dels Guiamets, www.guiamets.altanet.org  (clica aquí: /sites/guiamets/files/recursos/1809_mp_01_diposit_memoria_gener20.pdf) i en les oficines municipals carrer de l’Església, 2, de dilluns a divendres i en horari de 10 a 13 h pel termini de trenta dies durant el qual es podran presentar les al·legacions que es considerin adients.

Contra aquest acord, per tractar-se d’actes administratius de tràmit no qualificats, no procedeix la interposició de cap tipus de recurs.