Ginestà actuarà al 3r Mirador d’Estiu dels Guiamets

25/06/2020

Ginestà actuarà al 3r Mirador d’Estiu dels Guiamets

El grup barceloní Ginestà acturà en la tercera edició del Mirador d’Estiu dels Guiamets, que tindrà lloc el proper 11 de juliol a les 19:30h al Mirador del Pantà. Enguany, i degut a les mesures de seguretat que s’han de seguir a causa de la COVID-19, l’aforament de l’espai serà limitat i les entrades, que tenen un cost de 5€, es poden reservar amb antelació a través de l’adreça de correu electrònic guiametscultura@gmail.com. El mateix dia del concert es podran adquirir a la guixeta fins a omplir totes les places disponibles.

L’Ajuntament dels Guiamets ha apostat per mantenir en el calendari el Mirador d’Estiu ja que creu que es pot dur a terme respectant totes les normes de seguretat i aforament. A més a més, considera que celebrar aquest esdeveniment és un petit gra de sorra per ajudar al sector cultural en un moment en què s’està veient greument afectat a causa de la crisi de la COVID-19.

Ginestà és un grup de música format pels germans Júlia Serrasolsas i Pau Serrasolsas, del barri de Sant Andreu de Palomar de Barcelona. Les seves cançons barregen estils de música pop, sons experimentals i folk. L'abril de 2018 presenten el seu primer disc autoeditat titulat Neix,[2] i el novembre de 2019 el seu segon àlbum, Ginestà. Amb el disc homònim obtenen el Premi Enderrock 2020 per votació popular al Millor disc de cançó d'autor del 2019. No és la primera vegada que Ginestà actua als Guiamets ja que també ho va fer l’any passat en el marc del Festival Rebrot.

El Mirador d’Estiu és una aposta de la regidoria de Cultura de l’Ajuntament dels Guiamets per fer arribar la cultura als habitants del municipi i dels voltants. En les edicions anteriors hi han actuat Les Kol·lontai (2019) i Montse Castellà (2018).