Les Kol·lontai presenten “Cançons Violetes” aquest dissabte al Mirador d’Estiu dels Guiamets

05/08/2019

El proper dissabte 10 d’agost a les 19:30h tindrà lloc al mirador del pantà dels Guiamets el concert de les Kol·lontai en el marc de la segona edició del Mirador d’Estiu del municipi prioratí.

Les Kol·lontai, grup format per les cantautores Montse Castellà, Sílvia Comes, Meritxell Gené i Ivette Nadal, presentaran als Guiamets l’espectacle “Cançons violetes”, amb un repertori ple de cançons que parlen de dones que lluiten i estimen. “Cançons violetes” és cant un feminista per la llibertat i la igualtat en el que s’homenatgen figures com Alexandra Kol·lontai, qui fou la primera dona comissària del poble ( equivalent a ministra) en un govern de la Unió Soviètica i la primera ambaixadora de la història,  o Violeta Parra, referent de la cançó xilena i llatinoamericana.

L’Ajuntament dels Guiamets organitza per segon any consecutiu el Mirador d’Estiu en el que es mariden la música i la cultura amb la natura que envolta aquest poble del Priorat. Durant el concert també es podran degustar alguns dels vins que s’elaboren a la població.