Logo Els Guiamets

Els Guiamets

Priorat

Ets a: Portada > Notícies > L'Ajuntament dels Gu...

05/06/2018

L'Ajuntament dels Guiamets contracta en pràctiques un jove del Programa de Garantia Juvenil de Catalunya

L’Ajuntament dels Guiamets va incorporar un jove en pràctiques encarregada de dur a terme tasques de jardineria i treballs forestals. La contractació, durant un període de 6 mesos, s’emmarcava en la subvenció que el Servei d’Ocupació de Catalunya va concedir a l’Ajuntament dels Guiamets d’acord amb la Resolució TSF/1779/2017, de 13 de juliol, en que es preveien ajuts per la contractació en pràctiques de joves beneficiaris del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya. La subvenció atorgada és elegible en el marc del Programa Operatiu d’Ocupació Juvenil 2014-2020, del Fons Social Europeu, amb el finançament del 100%.